آکادمی چارت خوانی

آکادمی چارت خوانی ۷ سال سابقه فعالیت در بازارهای مالی جهانی را دارد . طی این سال ها با تست های فراوان و انجام هزاران معامله و تربیت هزاران دانش پذیر بصورت خصوصي سبک پرایس اکشن چارت خوانی را ابداع کردیم.

با توجه به گسستگی آموزش های پیرامون بازارهای مالی و کلاهبرداری های بسیاری از سودجویان تصمیم گرفتیم سبک معاملاتی پرایس اکشن chart reading ، که سابقه چندین ساله بازدهی موفقیت آمیز در بازارهای مالی را دارد بصورت کاملا رایگان برای عموم معامله گران و علاقه مندان به این بازار آموزش دهیم . وهمچین بصورت کاملا رایگان عزیزانی که آموزش های رایگان ما را دنبال می کنند پشتیبانی علمی و رفع اشکال خواهیم کرد.

هدف ما از این خدمت این است : تا همه علاقه مندان به حرفه معامله گری بتوانند از آموزشی غنی و سودمند استفاده کنند و به استراتژی و پلن معاملاتی مختص خود دست یابند و در دام آموزش های بی محتوا با قیمت های نجومی گرفتار نشوند تا موفقیت و کسب سود مستمر در بازارهای مالی را تجربه کنند.

امیدوارم بتوانیم در جهت بهبود سطح علمی معامله گران ایران گامی اثرگذار برداریم.

بله، به شرکت های کارگزاری در بورس جهانی که شما را به بازار وصل می کنند، اصطلاحا بروکر می گوییم. تعدادی از بروکر های معتبرو تایید شده در حال حاضر با ایران کار می کنند و علی رغم تحریم ها، شما همچنان از طریق آنها می توانید به راحتی در بازارهای جهانی سرمایه گذاری کنید.

شما حتی فقط با 100 دلار هم می توانید این کار را آغاز کنید. البته ما توصیه می کنیم اگر برایتان مقدور هست با سرمایه ای بین 1000 تا 2000 دلار شروع کنید و بعد با سودهایی که به دست میاورید سرمایه تان را افزایش دهید

اینکه چقدر در ماه می توان از بازار سود کرد به خیلی از عوامل ربط دارد، که یکی از آنها این هست که چقدر آموزش دیده اید و حرفه ای هستید. عوامل دیگری هم مهم اند، مثلا اینکه چقدر زمان می گذارید، سرمایه اولیه تان چقدر هست، از چه استراتژی ای استفاده می کنید، و همین طور شخصیت خودتان و اینکه چقدر ریسک پذیر یا ریسک گریز هستید. اما این را در نظر داشته باشید که اگر شما فقط ماهی 8 درصد به طور مستمر سود کنید و این سود را دوباره سرمایه گذاری کنید، می توانید خیلی زود به درآمد بسیار قابل توجهی دست پیدا کنید

بازار بین‌المللی ارز هر دوشنبه با باز شدن شرقی‌ترین بانک‌های دنیا آغاز به کار می‌کند. این بانک‌ها شروع به معامله ارز و در نتیجه آن استخراج نرخ برابری ارزها نموده ومعامله‌گران در دیگر نقاط جهان نیز در صورت تصمیم به معامله در آن هنگام (که طبیعتاً در آن هنگام خارج از ساعت کاری می‌باشند) بایستی معاملات خود را براساس این نرخها انجام دهند در ادامه بانک‌ها و دیگر موسسات مالی کشورهای آسیایی این پروسه را ادامه داده تا این چرخه به بانک‌های اروپا و ایالات متحده امریکا برسد. البته در هنگام بازگشایی بازار ایالات متحده امریکا، بازارهای آسیایی روز کاری خود را به پایان رسانیده‌اند. این چرخه زمانی، پنج روز هفته بدون یک ثانیه توقف تا جمعه شب ادامه دارد.

بعبارتی دیگر بزرگترین بازار معاملاتی دنیا، بیست و چهار ساعته با دسترسی بسیار آسان و انجام معاملات بصورت ساده و سریع در اختیار شما قرار گرفته‌است. بازار تبادلات ارز خارجی همگام با اینترنت مرز کشورها را پشت سر گذاشته و بسیاری از سرمایه‌گذاران و علاقه مندان از تمامی کشورها را نیز با خود همراه نموده‌است. این بازار در ساعت ۱:۳۰ بامداد دوشنبه به وقت تهران در نیوزلند آغاز و در ساعت ۱:۳۰ بامداد روز شنبه به وقت تهران در غرب امریکا بسته می‌شود. البته ساعات ذکر شده می‌تواند بسته به قوانین کارگزاری‌های مختلف اندکی تغییر داشته باشد همچنین ساعات کاری پلت فرم‌های معاملاتی نیز کاملاً تابع تغییرات تابستانه و زمستانه ساعات کشور کارگزاری شما می‌باشد.

همانطور که قبلا اشاره شد، بازار فارکس بازار مبادلات ارزهای خارجی است و از آنجا که خرید یک ارز همیشه در برابر فروش ارز دیگر رخ می دهد، ارزها همیشه در این بازار به صورت جفت نشان داده می شوند.

به جفت ارزهایی که یکی از دو ارز تشکیل دهنده آن دلار امریکا باشد، جفت ارزهای اصلی یا (Majors) گفته می‌شود. جفت ارزهای معرفی شده در زیر بترتیب مهمترین جفت ارزهای مورد معامله در بازار تبادلات ارزی می‌باشند و به همین سبب از بیشترین نقدشوندگی در بین دیگر جفت ارزها برخوردار می‌باشند. علاوه بر این برخی از جفت ارزهای اصلی علاوه بر کدهای سه رقمی متداول به نام‌های دیگری نیز خوانده می‌شوند که در زیر به آنها اشاره شده‌ است.

 

EUR/USD – USD/JPY – GBP/USD – USD/CHF – AUD/USD – USD/CAD – NZD/USD

خیر.مطلقا. در واقع شما می توانید این کار را انجام دهید چرا که خودتان مسئول اعمالتان هستید(مانند پریدن از ارتفاع) اما برای کسب سود در این بازار باید با مفاهیم پایه و تخصصی آشنایی کامل(تئوری و عملی) داشته باشید. می توانید بدون یادگیری مباحث تخصصی از استراتژی ویژه فارکس استفاده نمایید اما اینکار تنها درصدی از ریسک شما را کم می کند.رمز موفقیت در این بازار تنها دانش و نحوه استفاده از آن است.

در روش معاملات دستی باید بتوانید از سرفصل های آموزشی ای که آموختید استفاده کنید.شما باید برای معامله در بازار از یک استراتژی معاملاتی استفاده نمایید.استراتژی معاملاتی در واقع مجموعه ای از قوانین است که به شما می گوید ” چه موقع بخرید” و “چه موقع بفروشید”. به عنوان مثال در بازار واقعی شما اوایل فصل بهار در ایران اقدام به خرید سکه بهار آزادی می کنید.با چه هدفی؟با این هدف که در پایان سال و با بالا رفتن احتمالی نرخ طلا ، سکه ی خود را فروخته و به سود برسید. این پروسه در واقع ” استراتژی معاملاتی ” شماست.(مقاله آموزش ساخت و یا انتخاب استراتژی معاملاتی)

میلیاردر شدن در فارکس منوط به دو چیز است. اول سرمایه ی مناسب جهت ورود به بازارهای جهانی و دوم داشتن دانش کافی. آکادمی چارت خوانی، کاملا رایگان دانش و ابزارهای پیشرفت در فارکس را در اختیار شما قرار میدهد.

متاتریدر 5 نسل جدید متاتریدر 4 است. هر دو پلتفرم توسط شرکت تراز اول متاکوت طراحی و ارائه شده اند. از آنجایی که اکثر تریدرها (خصوصا قدیمی ترها) از متاتریدر 4 استفاده میکنند، باور بر آن است که MT4 گزینه ی بهتری برای معامله کردن است. اما در حقیقت، MT5 جدیدتر بوده و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد.

با بالا رفتن علاقه‌ی مردم به کسب درآمد از فارکس، شرکت‌ها و افراد بسیاری تبلیغات خود را با عنوان سیگنال رایگان ارائه میکنند. سیگنال های اصلی فارکس با تجربه و همفکری متخصصان مالی ایجاد شده و نتیجتا نمیتوان به هر فرد یا نهادی اعتماد کرد. سیگنال های معتبر فارکس فقط و فقط توسط نهادهای سرشناس و با رزومه ی مشخص قابل ارائه هستند.

بازار فارکس یکی از کم ریسک ترین بازارهای جهان است. حجم سرمایه‌ی مبادله شده در این بازار بیش از 7 تریلیون دلار بوده است. عامل اصلی در بالا رفتن ریسک فارکس، استفاده از اهرم یا همان لوریج بالا است. اهرم میتواند ریسک و سود معامله را چندین برابر کند. سعی کنید پیش از معامله کردن، حتما آموزش های لازم را دنبال کنید.

بله دوره آموزشی صفرتاصد هست وسعی شده تمام نکاتی که برای ورود نیاز هست گفته بشه وهمچنین در پایان بخش مقدماتی .
دوره پیشرفته چارت خوانی(chart reading) به بهترین نحو ممکن توسط اساتید با تجربه آکادمی چارت خوانی تدریس شده است
ودرآخر سعی شده تا نحوه ساخت پلن واستراتژی مکتوب نیز به بهترین نحو گفته شود

از آنجایی که فرآیند تبدیل شدن به یک معامله گر نیازمند پشتیبانی ورفع اشکال حرفه ای میباشد آکادمی ما به صورت کاملا رایگان این پشتیبانی را چه توی اینستاگرام وچه توی تلگرام انجام میدهد